poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Dziewiąty

Pomoc do czytania gotowa.
147 tekstów, pisanych wg kolejności wprowadzania liter w serii "Nowi Tropiciele" WSiPu. Kolejność liter jest co najmniej dziwna, nie mogę przeboleć, że S - które statystycznie rzecz ujmując występuje w naszym języku na 9 miejscu w wyrazach - jest niemal na samym końcu wprowadzane! no, ale cóż, nie mój pomysł, dostosowałam więc teksty. 
Wszystkie czytanki i wierszyki są mojego autorstwa. Pisane czcionką Arial, rozmiar 56, drukowałam 4 strony na arkusz - więc ostatecznie czcionka na jednej karcie ma rozmiar 26/28. Zalaminowane rozcięłam, spięłam kółeczkami - kupowanymi oczywiście na aliexpress TUTAJ.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dwunasty

Od kilku lat jednym z priorytetów MENu jest intensywny rozwój czytelnictwa wśród uczniów. Nie ma co kryć, książka (z różnych względów, równ...