sobota, 12 sierpnia 2017

Piąty

Jakiś czas temu na portalu pinterest.com (polecam gorąco!) znalazłam myszki. Papierowe, zalaminowane, z ogonkiem z drucika kreatywnego (takiego wiecie, co to wyglądają jak wyciory do fajki). Na ogonek można było nawlekać koraliki do liczenia.
Ponieważ mam od jakiegoś czasu fazę na filc - to moje myszki są filcowe właśnie. Nie wypychałam ich, dzięki czemu zajmą mniej miejsca. Ogonek szydełkowałam (bawełna, nitka podwójna, szydełko 2,5. łańcuszek na 40 oczek). Uszka przyklejone klejem polimerowym (jakieś 3zł tubka), oczka i nosek - marker.

Koralików na ogonku zmieści się 20.

Koraliki - tzw. pony beads, do kupienia w sieci Flying Tiger (600 sztuk bodajże 20zł), ew. na aliexpress np. tutaj: Koraliki 1   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dwunasty

Od kilku lat jednym z priorytetów MENu jest intensywny rozwój czytelnictwa wśród uczniów. Nie ma co kryć, książka (z różnych względów, równ...